Firma AGNIESZKA BRYJA-MOULACKA KSIĘGOMAT
Adres | 68, PL-34-404, TRUTE | |
Województwo | małopolskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe |
Numery rachunków bankowych |
PL19 1240 1574 1111 0010 8281 2385
|
Działalność PKD:
Firma AGNIESZKA BRYJA-MOULACKA KSIĘGOMAT została założona 2016-11-01 i obecnie mieści się przy 68, PL-34-404, TRUTE. Główna działalność firmy to rachunkowość, księgowość i doradztwo. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, centra telefoniczne, doradztwo związane z zarządzaniem, dzierżawa własności intelektualnej, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, udostępnianie pracowników, usługi reklamowe, wspomaganie edukacji, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AGNIESZKA BRYJA-MOULACKA KSIĘGOMAT (REGON 36575338900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio