Firma Agnieszka Borowczyk Consulting
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma AGNIESZKA BOROWCZYK CONSULTING została założona 2024-11-04 i obecnie mieści się przy UL. LIPOWA 287, PL-81-572, GDYNIA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, agencje inkasa i biura kredytowe, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo w informatyce i zarządzaniu, doradztwo związane z zarządzaniem, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, pozostała telekomunikacja, programowanie, przetwarzanie danych i hostingowe, public relations i komunikacja, specjalistyczne projektowanie, technologie informacyjne, tłumaczenia, usługi w zakresie informacji, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Agnieszka Borowczyk Consulting (REGON 54008496400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,