Zarząd firmy AGNIESZKA BIERNACKA PROGRES BIURO POŚREDNICTWA UBEZPIECZENIOWEGO S.C. A. BIERNACKA, S. URBANIAK - AGNIESZKA BIERNACKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA BIERNACKA (CEIDG)
AGNIESZKA BIERNACKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA BIERNACKA PROGRES BIURO POŚREDNICTWA UBEZPIECZENIOWEGO S.C. A. BIERNACKA, S. URBANIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-06-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA T. KOŚCIUSZKI 40, PL-90-427, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności AGNIESZKA BIERNACKA to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne i inne. NIP AGNIESZKA BIERNACKA PROGRES BIURO POŚREDNICTWA UBEZPIECZENIOWEGO S.C. A. BIERNACKA, S. URBANIAK: 7251082306. REGON AGNIESZKA BIERNACKA PROGRES BIURO POŚREDNICTWA UBEZPIECZENIOWEGO S.C. A. BIERNACKA, S. URBANIAK: 101083108.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA BIERNACKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje