Zarząd firmy AGNIESZKA ANULEWICZ AGA PRESS AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA WYDAWNICTWO ALEKSANDER - AGNIESZKA ANULEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA ANULEWICZ (CEIDG)
AGNIESZKA ANULEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA ANULEWICZ AGA PRESS AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA WYDAWNICTWO ALEKSANDER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOTLARSKA 8, PL-06-100, PUŁTUSK. Główny zakres działalności AGNIESZKA ANULEWICZ to Wydawanie gazet (PKD główne: 58.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: nadawanie programów radiofonicznych, działalność wesołych miasteczek i parków rozrywki, działalność fotograficzna, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) i inne. NIP AGNIESZKA ANULEWICZ AGA PRESS AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA WYDAWNICTWO ALEKSANDER: 8231480748. REGON AGNIESZKA ANULEWICZ AGA PRESS AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA WYDAWNICTWO ALEKSANDER: 712569482.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA ANULEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio