Firma AGNIESZKA ANULEWICZ AGA PRESS AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA WYDAWNICTWO ALEKSANDER
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wydawanie gazet |
Działalność PKD:
Firma AGNIESZKA ANULEWICZ AGA PRESS AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA WYDAWNICTWO ALEKSANDER została założona 2004-08-01 i obecnie mieści się przy UL. KOTLARSKA 8, PL-06-100, PUŁTUSK. Główna działalność firmy to wydawanie książek i periodyków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, nadawanie programów radiofonicznych, nadawanie programów tv ogólnodostępnych, nagrania muzyczne, poligrafia i drukarstwo, przetwarzanie danych i hostingowe, reprodukcja zapisanych nośników informacji, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z rozrywką i rekreacją. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AGNIESZKA ANULEWICZ AGA PRESS AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA WYDAWNICTWO ALEKSANDER (REGON 71256948200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio