Zarząd firmy Agnieszka Adamska SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY EIVEN - Agnieszka Adamska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Adamska (CEIDG)
Agnieszka Adamska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA ADAMSKA SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY EIVEN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-12-10 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. WYSOKIE 20B, PL-31-820, KRAKÓW. Główny zakres działalności Agnieszka Adamska to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej i inne. NIP AGNIESZKA ADAMSKA SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY EIVEN: 6782805760. REGON AGNIESZKA ADAMSKA SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY EIVEN: 12056254100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Adamska
Więcej informacji o AGNIESZKA ADAMSKA SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY EIVEN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.