Zarząd firmy AGNI-POL PIOTR INDRZEJEWSKI - PIOTR INDRZEJEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR INDRZEJEWSKI (CEIDG)
PIOTR INDRZEJEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNI-POL PIOTR INDRZEJEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 50A, PL-05-230, KOBYŁKA. Główny zakres działalności PIOTR INDRZEJEWSKI to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych. NIP AGNI-POL PIOTR INDRZEJEWSKI: 5261879672. REGON AGNI-POL PIOTR INDRZEJEWSKI: 012668177.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR INDRZEJEWSKI
Więcej informacji o AGNI-POL PIOTR INDRZEJEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby