Zarząd firmy AGNES AGNIESZKA NIZIOŁEK - AGNIESZKA NIZIOŁEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA NIZIOŁEK (CEIDG)
AGNIESZKA NIZIOŁEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNES AGNIESZKA NIZIOŁEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-11-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WIDOK 911, PL-62-800, KALISZ. Główny zakres działalności AGNIESZKA NIZIOŁEK to Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw (PKD główne: 47.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP AGNES AGNIESZKA NIZIOŁEK: 6181376604. REGON AGNES AGNIESZKA NIZIOŁEK: 25146798200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA NIZIOŁEK
Więcej informacji o AGNES AGNIESZKA NIZIOŁEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ubywa biur do wynajęcia w Warszawie. Czynsze zaczęły rosnąć
W tym roku więcej powierzchni biurowych będzie wycofanych z rynku niż powstanie nowych. W przyszłym deweloperzy jeszcze bardziej zwolnią. Dopiero w 2027 r. oddadzą do użytku większe budynki.

Europa Środkowa już nie błyszczy, Polska jeszcze tak
Kolejne kraje naszego regionu wpadają w stagnację, Polsce udaje się tego uniknąć. Co daje nam przewagę i czy da się ją utrzymać?

Polanex uszyje ekskluzywne koszule na swój rachunek
Własna marka i sklep internetowy mają pomóc jednej z najstarszych firm odzieżowych w Polsce w powrocie na modowy szczyt. Nadal będzie też pracować dla znanych światowych brandów.