Zarząd firmy AGMI ANTONINA DUBOWIECKA-KAMIŃSKA - ANTONINA DUBOWIECKA-KAMIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANTONINA DUBOWIECKA-KAMIŃSKA (CEIDG)
ANTONINA DUBOWIECKA-KAMIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGMI ANTONINA DUBOWIECKA-KAMIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MALINOWA 2, PL-05-340, WŁADZIN. Główny zakres działalności ANTONINA DUBOWIECKA-KAMIŃSKA to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 47.82.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa paliw stałych, ciekłych, gazowych oraz produktów pochodnych, pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej i inne. NIP AGMI ANTONINA DUBOWIECKA-KAMIŃSKA: 5321151283. REGON AGMI ANTONINA DUBOWIECKA-KAMIŃSKA: 14259128700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANTONINA DUBOWIECKA-KAMIŃSKA
Więcej informacji o AGMI ANTONINA DUBOWIECKA-KAMIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.