Zarząd firmy AGMAR SPÓŁKA CYWILNA MARIAN PIEKACZ AGNIESZKA MATUSZ - MARIAN PIEKACZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIAN PIEKACZ (CEIDG)
MARIAN PIEKACZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGMAR SPÓŁKA CYWILNA MARIAN PIEKACZ AGNIESZKA MATUSZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA TYSIĄCLECIA 48, PL-59-700, BOLESŁAWIEC. Główny zakres działalności MARIAN PIEKACZ to Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany (PKD główne: 49.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: transport drogowy towarów, przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych i inne. NIP AGMAR SPÓŁKA CYWILNA MARIAN PIEKACZ AGNIESZKA MATUSZ: 6121067408. REGON AGMAR SPÓŁKA CYWILNA MARIAN PIEKACZ AGNIESZKA MATUSZ: 523705000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIAN PIEKACZ
Więcej informacji o AGMAR SPÓŁKA CYWILNA MARIAN PIEKACZ AGNIESZKA MATUSZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby