| Adres | 19, PL-63-410, KOŁĄTAJEW | |
| Województwo | wielkopolskie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pranie i czyszczenie wyrobów włókienniczych i futrzarskich | ||
Działalność PKD:
Firma AGMA AGNIESZKA MENSFELD została założona 2014-09-08 i obecnie mieści się przy 19, PL-63-410, KOŁĄTAJEW. Główna działalność firmy to różny usługi indywidualne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, naprawa pojazdów samochodowych, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi reklamowe, utrzymanie porządku w budynkach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AGMA AGNIESZKA MENSFELD (REGON 30281139000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych