Zarząd firmy AGM GARAGE S.C. MAREK GÓRCZAK, FILIP GÓRCZAK - Filip Górczak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Filip Górczak (CEIDG)
Filip Górczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGM GARAGE S.C. MAREK GÓRCZAK, FILIP GÓRCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-07-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEKSANDRA PUSZKINA 82, PL-92-516, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności Filip Górczak to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP AGM GARAGE S.C. MAREK GÓRCZAK, FILIP GÓRCZAK: 7282810037. REGON AGM GARAGE S.C. MAREK GÓRCZAK, FILIP GÓRCZAK: 36504342300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Filip Górczak
Więcej informacji o AGM GARAGE S.C. MAREK GÓRCZAK, FILIP GÓRCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.