Zarząd firmy Agita odzież i nie tylko Agnieszka Tanaś-Płoucha - Agnieszka Tanaś-Płoucha, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-12-01
Działalność gospodarcza Agnieszka Tanaś-Płoucha (CEIDG)
Agnieszka Tanaś-Płoucha prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGITA ODZIEŻ I NIE TYLKO AGNIESZKA TANAŚ-PŁOUCHA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-03-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOLESŁAWA PRUSA 65, PL-50-316, WROCŁAW. Główny zakres działalności Agnieszka Tanaś-Płoucha to Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.79.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałej odzieży wierzchniej, produkcja bielizny, produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, produkcja pozostałej odzieży dzianej, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP AGITA ODZIEŻ I NIE TYLKO AGNIESZKA TANAŚ-PŁOUCHA: 8981204969. REGON AGITA ODZIEŻ I NIE TYLKO AGNIESZKA TANAŚ-PŁOUCHA: 52147112400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Tanaś-Płoucha
Więcej informacji o AGITA ODZIEŻ I NIE TYLKO AGNIESZKA TANAŚ-PŁOUCHA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.