Firma Agile Consulting BARTŁOMIEJ ZIELONKA
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL80 1020 2892 0000 5002 0738 8863
PL95 1020 2892 0000 5602 0738 9754 |
Działalność PKD:
Firma AGILE CONSULTING BARTŁOMIEJ ZIELONKA została założona 2020-05-04 i obecnie mieści się przy ULICA WIELICKA 57A35, PL-30-552, KRAKÓW. Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-31. Główna działalność firmy to doradztwo w informatyce i zarządzaniu. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych, działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania, działalność w zakresie programowania gier komputerowych, pozostała działalność w zakresie programowania i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Agile Consulting BARTŁOMIEJ ZIELONKA (REGON 12084461800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.