Zarząd firmy AGENT UBEZPIECZENIOWY PIOTR SKARZYŃSKI, AUTO SKARZYŃSKI - Piotr Skarzyński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Skarzyński (CEIDG)
Piotr Skarzyński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENT UBEZPIECZENIOWY PIOTR SKARZYŃSKI, AUTO SKARZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 24, PL-18-300, STARY SKARŻYN. Główny zakres działalności Piotr Skarzyński to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP AGENT UBEZPIECZENIOWY PIOTR SKARZYŃSKI, AUTO SKARZYŃSKI: 7231537985. REGON AGENT UBEZPIECZENIOWY PIOTR SKARZYŃSKI, AUTO SKARZYŃSKI: 20035193400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Skarzyński
Więcej informacji o AGENT UBEZPIECZENIOWY PIOTR SKARZYŃSKI, AUTO SKARZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.