Firma Agencja Zarządu Nieruchomości I Rozwoju Regionalnego
Adres | STAROWOLSKA 13A, PL-26-600, RADOM | |
Województwo | mazowieckie | |
Strona internetowa | azn.radom.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli |
Numery rachunków bankowych |
PL14 1240 5703 1978 0011 1463 8945
PL29 1240 5703 1111 0011 1463 8860
PL92 1050 1793 1000 0091 3621 7081
|
Działalność PKD:
Firma AGENCJA ZARZĄDU NIERUCHOMOŚCI I ROZWOJU REGIONALNEGO została założona 2003-06-05 i obecnie mieści się przy STAROWOLSKA 13A, PL-26-600, RADOM. Główna działalność firmy to naprawa pojazdów samochodowych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-02.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Agencja Zarządu Nieruchomości I Rozwoju Regionalnego (REGON 67022869000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.