Zarząd firmy AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA PRAGMATIC MEDIA Tomasz Barszcz - Tomasz Barszcz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Barszcz (CEIDG)
Tomasz Barszcz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA PRAGMATIC MEDIA TOMASZ BARSZCZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SŁONECZNA 12, PL-62-640, GRZEGORZEW. Główny zakres działalności Tomasz Barszcz to Pozostała działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych (PKD główne: 90.20.C). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność pozostałych obiektów kulturalnych, działalność centrów kultury, domów i ośrodków kultury, klubów i świetlic, działalność teatralna i inne. NIP AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA PRAGMATIC MEDIA TOMASZ BARSZCZ: 6662011112. REGON AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA PRAGMATIC MEDIA TOMASZ BARSZCZ: 301317712.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Barszcz
Więcej informacji o AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA PRAGMATIC MEDIA TOMASZ BARSZCZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio