Zarząd firmy AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWA GEO-GLOBAL Krzysztof Chmielewski - Krzysztof Chmielewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Chmielewski (CEIDG)
Krzysztof Chmielewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWA GEO-GLOBAL KRZYSZTOF CHMIELEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-07-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STRAŻACKA 1B, PL-87-410, KOWALEWO POMORSKIE. Główny zakres działalności Krzysztof Chmielewski to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, naprawa i konserwacja mebli i wyposażenia domowego, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, działalność agencji reklamowych, działalność w zakresie architektury i inne. NIP AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWA GEO-GLOBAL KRZYSZTOF CHMIELEWSKI: 4660258480. REGON AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWA GEO-GLOBAL KRZYSZTOF CHMIELEWSKI: 340764381.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Chmielewski
Więcej informacji o AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWA GEO-GLOBAL KRZYSZTOF CHMIELEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje