Zarząd firmy AGENCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH BALTICA TRAVEL Andrzej Kujawa - Andrzej KUJAWA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-11-01
Działalność gospodarcza Andrzej KUJAWA (CEIDG)
Andrzej KUJAWA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH BALTICA TRAVEL ANDRZEJ KUJAWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-01-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CICHA 5, PL-18-413, CZARTORIA. Główny zakres działalności Andrzej KUJAWA to Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 79.90.C). Pozostałe obszary działalności obejmują: transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych i inne. NIP AGENCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH BALTICA TRAVEL ANDRZEJ KUJAWA: 7181079568. REGON AGENCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH BALTICA TRAVEL ANDRZEJ KUJAWA: 450683772.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej KUJAWA
Więcej informacji o AGENCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH BALTICA TRAVEL ANDRZEJ KUJAWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Nad Polską operacja neutralizacji dronów
Trwa operacja neutralizacji dronów, które przekroczyły granicę Polski - przekazał w nocy na X wiceszef MON Cezary Tomczyk.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.