Zarząd firmy AGENCJA UBEZPIECZENIOWA WOJCIECH WIERSZYŁO - WOJCIECH WIERSZYŁO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WOJCIECH WIERSZYŁO (CEIDG)
WOJCIECH WIERSZYŁO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA UBEZPIECZENIOWA WOJCIECH WIERSZYŁO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-06-29 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MIEDZIANA 2/430, PL-87-800, WŁOCŁAWEK. Główny zakres działalności WOJCIECH WIERSZYŁO to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe formy udzielania kredytów, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, działalność związana z zarządzaniem funduszami. NIP AGENCJA UBEZPIECZENIOWA WOJCIECH WIERSZYŁO: 8491278802. REGON AGENCJA UBEZPIECZENIOWA WOJCIECH WIERSZYŁO: 910931636.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH WIERSZYŁO
Więcej informacji o AGENCJA UBEZPIECZENIOWA WOJCIECH WIERSZYŁO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio