Zarząd firmy AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MARIUSZ KOWALCZYK - MARIUSZ KOWALCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ KOWALCZYK (CEIDG)
MARIUSZ KOWALCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MARIUSZ KOWALCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-21 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FRYDERYKA CHOPINA 4B, PL-76-270, USTKA. Główny zakres działalności MARIUSZ KOWALCZYK to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania. NIP AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MARIUSZ KOWALCZYK: 8391213022. REGON AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MARIUSZ KOWALCZYK: 77148892900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ KOWALCZYK
            
                    Więcej informacji o AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MARIUSZ KOWALCZYK
        
            Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
            
                            Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
                    
        
    Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
                    Rafineria Gdańska inwestuje w zielony wodór
Jedna z największych rafinerii w grupie Orlen korzysta z dobrej koniunktury na rynku paliw. O tym, na co wyda blisko miliard złotych w ramach zaktualizowanej strategii, mówi prezes Adrian
                    Wody Polskie kwestionują inwestycje na działce, Piotr Wielgomas odpowiada
Piotr Wielgomas przeprowadził na działce w Zabłotni inwestycje związane z rekultywacją i nawadnianiem terenu. Część z nich kwestionują Wody Polskie. Właściciel działki zapewnia, że przywróci
                    Ubezpieczyciele zwiększają zakres wojennych polis
Choć w standardowych polisach szkody w wyniku wojny czy aktów terroryzmu są wyłączone z odpowiedzialności ubezpieczycieli, to rynek musiał się dostosować do nowej rzeczywistości. Dlatego od zasady