Zarząd firmy Agencja Ubezpieczeniowa Maria Łukowiec - Maria Łukowiec, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Maria Łukowiec (CEIDG)
Maria Łukowiec prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MARIA ŁUKOWIEC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-07-16 i ma swoją siedzibę pod adresem PEOWIAKÓW 9, PL-22-400, ZAMOŚĆ. Główny zakres działalności Maria Łukowiec to Pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne (PKD główne: 66.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych i inne. NIP AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MARIA ŁUKOWIEC: 9222181515. REGON AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MARIA ŁUKOWIEC: 95032169700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maria Łukowiec
Więcej informacji o AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MARIA ŁUKOWIEC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach