Zarząd firmy AGENCJA UBEZPIECZENIOWA Małgorzata Kubuszewska - Małgorzata Kubuszewska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Kubuszewska (CEIDG)
Małgorzata Kubuszewska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MAŁGORZATA KUBUSZEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SIENNA 594A, PL-00-820, WARSZAWA. Główny zakres działalności Małgorzata Kubuszewska to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe, pozaszkolne formy edukacji artystycznej, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów i inne. NIP AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MAŁGORZATA KUBUSZEWSKA: 1230033512. REGON AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MAŁGORZATA KUBUSZEWSKA: 01483158100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Kubuszewska
Więcej informacji o AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MAŁGORZATA KUBUSZEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.