Zarząd firmy AGENCJA TURYSTYCZNO USŁUGOWA GROMA-TOUR ANDRZEJ ADAM WALUKIEWICZ - ANDRZEJ WALUKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ WALUKIEWICZ (CEIDG)
ANDRZEJ WALUKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA TURYSTYCZNO USŁUGOWA GROMA-TOUR ANDRZEJ ADAM WALUKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-01-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 86, PL-16-400, SUWAŁKI. Główny zakres działalności ANDRZEJ WALUKIEWICZ to Działalność organizatorów turystyki (PKD główne: 79.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, farb i szkła, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji oraz działalności z nią związane. NIP AGENCJA TURYSTYCZNO USŁUGOWA GROMA-TOUR ANDRZEJ ADAM WALUKIEWICZ: 8441002914. REGON AGENCJA TURYSTYCZNO USŁUGOWA GROMA-TOUR ANDRZEJ ADAM WALUKIEWICZ: 790167099.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ WALUKIEWICZ
Więcej informacji o AGENCJA TURYSTYCZNO USŁUGOWA GROMA-TOUR ANDRZEJ ADAM WALUKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,