Zarząd firmy Agencja Turystyczna PEGAZ BOŻENA LOUKA-KAMIŃSKA - BOŻENA LOUKA-KAMIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BOŻENA LOUKA-KAMIŃSKA (CEIDG)
BOŻENA LOUKA-KAMIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA TURYSTYCZNA PEGAZ BOŻENA LOUKA-KAMIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-06-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BYTOMSKA 67, PL-41-940, PIEKARY ŚLĄSKIE. Główny zakres działalności BOŻENA LOUKA-KAMIŃSKA to Działalność agentów turystycznych (PKD główne: 79.11.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP AGENCJA TURYSTYCZNA PEGAZ BOŻENA LOUKA-KAMIŃSKA: 6451671716. REGON AGENCJA TURYSTYCZNA PEGAZ BOŻENA LOUKA-KAMIŃSKA: 273508758.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BOŻENA LOUKA-KAMIŃSKA
Więcej informacji o AGENCJA TURYSTYCZNA PEGAZ BOŻENA LOUKA-KAMIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio