Zarząd firmy AGENCJA TECHNIKI MEDYCZNEJ ATMED JOANNA RAFALSKA - JOANNA RAFALSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA RAFALSKA (CEIDG)
JOANNA RAFALSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA TECHNIKI MEDYCZNEJ ATMED JOANNA RAFALSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-05-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 2664, PL-40-282, KATOWICE. Główny zakres działalności JOANNA RAFALSKA to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne, naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostałe badania i analizy techniczne i inne. NIP AGENCJA TECHNIKI MEDYCZNEJ ATMED JOANNA RAFALSKA: 9541937757. REGON AGENCJA TECHNIKI MEDYCZNEJ ATMED JOANNA RAFALSKA: 380085507.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA RAFALSKA
Więcej informacji o AGENCJA TECHNIKI MEDYCZNEJ ATMED JOANNA RAFALSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.