Firma Agencja Sport Up
Adres | UL. STANISŁAWA MONIUSZKI 15C, PL-43-300, BIELSKO-BIAŁA | |
Województwo | śląskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | sportupagencja.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Numery rachunków bankowych |
PL40 1140 2004 0000 3902 7717 7187
|
Działalność PKD:
Firma AGENCJA SPORT UP została założona 2017-10-25 i obecnie mieści się przy UL. STANISŁAWA MONIUSZKI 15C, PL-43-300, BIELSKO-BIAŁA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują firmy centralne i holdingi, odzież, bez wyrobów futrzarskich, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, twórczość, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane ze sportem, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-03-12.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Agencja Sport Up (REGON 36859110200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,