Firma Agencja Rozwoju Regionalnego W Łomży
Adres | MARII CURIE -SKŁODOWSKIEJ 1, PL-18-400, ŁOMŻA | |
Województwo | podlaskie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | podlaskie.org.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania |
Numery rachunków bankowych |
PL32 8757 0001 0002 1539 2000 0010
PL53 8757 0001 0002 1539 2000 0020 |
Działalność PKD:
Firma AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO W ŁOMŻY została założona 2001-11-15 i obecnie mieści się przy MARII CURIE -SKŁODOWSKIEJ 1, PL-18-400, ŁOMŻA. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, rachunkowość, księgowość i doradztwo, udostępnianie pracowników, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające ubezpieczenia, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-04.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Agencja Rozwoju Regionalnego W Łomży (REGON 45009475100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio