Zarząd firmy AGENCJA REKLAMY I PROMOCJI ART-STUDIO BEATA AMBROZIAK-SZĘDA - BEATA AMBROZIAK-SZĘDA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BEATA AMBROZIAK-SZĘDA (CEIDG)
BEATA AMBROZIAK-SZĘDA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA REKLAMY I PROMOCJI ART-STUDIO BEATA AMBROZIAK-SZĘDA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOJSKA POLSKIEGO 22C12, PL-14-200, IŁAWA. Główny zakres działalności BEATA AMBROZIAK-SZĘDA to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, pozostała działalność wydawnicza, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych i inne. NIP AGENCJA REKLAMY I PROMOCJI ART-STUDIO BEATA AMBROZIAK-SZĘDA: 7441128572. REGON AGENCJA REKLAMY I PROMOCJI ART-STUDIO BEATA AMBROZIAK-SZĘDA: 511431747.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BEATA AMBROZIAK-SZĘDA
Więcej informacji o AGENCJA REKLAMY I PROMOCJI ART-STUDIO BEATA AMBROZIAK-SZĘDA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Skąd wziąć pieniądze, by skutecznie się bronić przed rosyjską prowokacją
Dług publiczny to już 2 bln 186 mld zł. W drugim kwartale wyniósł ponad 58 proc. PKB. Nie widać nowych źródeł dochodów, za to lista potrzebnych wydatków się wydłuża. Doszedł właśnie nowy

Dostawcy stali: trzeba uszczelnić przetargi
Eksperci apelują do rządu o zmiany prawne, które wykluczą wykonawców spoza UE z postępowań, również niepublicznych. Chcą także postawienia tamy dla dostawców materiałów, np. konstrukcji stalowych.

Anielska ścieżka Adama Radzkiego
Wieloletni menedżer Benefitu Systems, operatora kart MultiSport, przeistoczył się w startupowego inwestora, ale ochoty na aktywne zarządzanie nie stracił. W transnarodowym projekcie wellbeingowym