Zarząd firmy AGENCJA REKLAMOWO - USŁUGOWA RENE RENATA BERNHARDT - RENATA BERNHARDT, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RENATA BERNHARDT (CEIDG)
RENATA BERNHARDT prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA REKLAMOWO - USŁUGOWA RENE RENATA BERNHARDT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-05-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RYDLÓWKA 5, PL-30-363, KRAKÓW. Główny zakres działalności RENATA BERNHARDT to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych, produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP AGENCJA REKLAMOWO - USŁUGOWA RENE RENATA BERNHARDT: 6782369649. REGON AGENCJA REKLAMOWO - USŁUGOWA RENE RENATA BERNHARDT: 35145542100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RENATA BERNHARDT
Więcej informacji o AGENCJA REKLAMOWO - USŁUGOWA RENE RENATA BERNHARDT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych