Zarząd firmy AGENCJA REKLAMOWO PRASOWA Agnieszka Wojtyło - Agnieszka Wojtyło, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Wojtyło (CEIDG)
Agnieszka Wojtyło prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA REKLAMOWO PRASOWA AGNIESZKA WOJTYŁO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-02-27 i ma swoją siedzibę pod adresem 16, PL-66-225, WOLIMIRZYCE. Główny zakres działalności Agnieszka Wojtyło to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. NIP AGENCJA REKLAMOWO PRASOWA AGNIESZKA WOJTYŁO: 9271372439. REGON AGENCJA REKLAMOWO PRASOWA AGNIESZKA WOJTYŁO: 38565971700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Wojtyło
Więcej informacji o AGENCJA REKLAMOWO PRASOWA AGNIESZKA WOJTYŁO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rafineria Gdańska inwestuje w zielony wodór
Jedna z największych rafinerii w grupie Orlen korzysta z dobrej koniunktury na rynku paliw. O tym, na co wyda blisko miliard złotych w ramach zaktualizowanej strategii, mówi prezes Adrian
Wody Polskie kwestionują inwestycje na działce, Piotr Wielgomas odpowiada
Piotr Wielgomas przeprowadził na działce w Zabłotni inwestycje związane z rekultywacją i nawadnianiem terenu. Część z nich kwestionują Wody Polskie. Właściciel działki zapewnia, że przywróci
Ubezpieczyciele zwiększają zakres wojennych polis
Choć w standardowych polisach szkody w wyniku wojny czy aktów terroryzmu są wyłączone z odpowiedzialności ubezpieczycieli, to rynek musiał się dostosować do nowej rzeczywistości. Dlatego od zasady