Zarząd firmy Agencja Reklamowo-Eventowa ERATO Marta Kielar - Marta Kielar, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marta Kielar (CEIDG)
Marta Kielar prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA REKLAMOWO-EVENTOWA ERATO MARTA KIELAR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAROLA NAMYSŁOWSKIEGO 181, PL-58-301, WAŁBRZYCH. Główny zakres działalności Marta Kielar to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych i inne. NIP AGENCJA REKLAMOWO-EVENTOWA ERATO MARTA KIELAR: 8862678572. REGON AGENCJA REKLAMOWO-EVENTOWA ERATO MARTA KIELAR: 02060482800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marta Kielar
Więcej informacji o AGENCJA REKLAMOWO-EVENTOWA ERATO MARTA KIELAR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Zakaz social mediów dla dzieci, morska wojna handlowa USA–Chiny
USA otwierają nowy front w konflikcie z Chinami, wprowadzając wysokie opłaty dla firm żeglugowych. Dania planuje zakazać mediów społecznościowych dzieciom poniżej 15. roku życia, a w Polsce rząd

Zagadkowy spadek w niemieckim przemyśle. Będzie jednak lepiej
Według najnowszych danych za sierpień produkcja przemysłowa w Niemczech zanotowała znaczny, większy od prognoz spadek. Czy to kubeł zimnej wody na głowę optymistów wierzących w poważniejsze ożywienie

MFW: deficyt handlowy szkodzi gospodarce
Nowe badania dowodzą, że ujemny bilans w wymianie handlowej ma długotrwały i negatywny wpływ na wzrost gospodarczy. To oznacza, że idea rebalansowania światowego systemu gospodarczego - czyli