Firma AGENCJA REKLAMOWO-DZIENNIKARSKA DAAR DARIUSZ MATEREK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność pozostała w zakresie public relations i komunikacji |
Działalność PKD:
Firma AGENCJA REKLAMOWO-DZIENNIKARSKA DAAR DARIUSZ MATEREK została założona 2001-08-15 i obecnie mieści się przy UL. TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO 3816, PL-25-619, KIELCE. Główna działalność firmy to public relations i komunikacja. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, agencje inkasa i biura kredytowe, badanie rynku i opinii publicznej, biblioteki i archiwa, doradztwo związane z zarządzaniem, poligrafia i drukarstwo, pozostała działalność profesjonalna, pozyskiwanie pracy i pracowników, twórczość, tłumaczenia, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AGENCJA REKLAMOWO-DZIENNIKARSKA DAAR DARIUSZ MATEREK (REGON 29242484800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio