Sprawozdania finansowe Agencja Reklamowo-Artystyczna Top-Art
Dane bilansowe AGENCJA REKLAMOWO-ARTYSTYCZNA TOP-ART
|
ROK
|
||||
|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 2 499 597,25 | 3 324 852,78 | 4 685 768,18 | 3 576 192,31 |
| A. Aktywa trwałe | 536 135,77 | 573 195,28 | 427 213,79 | 451 492,97 |
| B. Aktywa obrotowe | 1 963 461,48 | 2 751 657,50 | 4 258 554,39 | 3 124 699,34 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - |
| D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - |
| Pasywa razem | 2 499 597,25 | 3 324 852,78 | 4 685 768,18 | 3 567 192,31 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 26 557,00 | 1 098 698,58 | 1 203 263,90 | 884 429,86 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 473 040,25 | 2 226 154,20 | 3 482 504,28 | 2 682 762,45 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 409 000,00 | 350 000,00 | 299 984,78 | 622 943,46 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 064 040,25 | 1 876 154,20 | 3 034 214,06 | 1 810 343,08 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Dietetyczka przekuła swoje choroby w milionowy biznes
Skąd środki na obronność Europy? Amerykanie zmieniają podejście
Jest kapitał publiczny na europejskie, w tym polskie, inwestycje zbrojeniowe, a prywatny powinien się znaleźć. Inwestorzy i producenci z USA są zainteresowani.
Wittchen zmienia mix produktowy i szykuje nową strategię
Udało się odwrócić spadkowy trend. W III kwartale sprzedaż i zyski Wittchena wyraźnie odbiły po słabym półroczu. W ujęciu narastającym po dziewięciu miesiącach firma pozostaje jednak pod presją