Zarząd firmy Agencja Reklamowa TIMES SQUARE Łukasz Barańczuk - Łukasz Barańczuk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Łukasz Barańczuk (CEIDG)
Łukasz Barańczuk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA REKLAMOWA TIMES SQUARE ŁUKASZ BARAŃCZUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-02-02 i ma swoją siedzibę pod adresem CZOŁGSTÓW 25D8, PL-84-300, LĘBORK. Główny zakres działalności Łukasz Barańczuk to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów jubilerskich i podobnych, produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych, sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP AGENCJA REKLAMOWA TIMES SQUARE ŁUKASZ BARAŃCZUK: 8411715756. REGON AGENCJA REKLAMOWA TIMES SQUARE ŁUKASZ BARAŃCZUK: 36068559400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łukasz Barańczuk
Więcej informacji o AGENCJA REKLAMOWA TIMES SQUARE ŁUKASZ BARAŃCZUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych