Zarząd firmy AGENCJA REKLAMOWA - REMAR MARIUSZ BOTOR - MARIUSZ BOTOR, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ BOTOR (CEIDG)
MARIUSZ BOTOR prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA REKLAMOWA - REMAR MARIUSZ BOTOR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-11-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KATOWICKA 57, PL-41-600, ŚWIĘTOCHŁOWICE. Główny zakres działalności MARIUSZ BOTOR to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP AGENCJA REKLAMOWA - REMAR MARIUSZ BOTOR: 6270004991. REGON AGENCJA REKLAMOWA - REMAR MARIUSZ BOTOR: 27250887400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ BOTOR
Więcej informacji o AGENCJA REKLAMOWA - REMAR MARIUSZ BOTOR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.