Zarząd firmy AGENCJA REKLAMOWA NOWOMOWA Bartłomiej Pałka - BARTŁOMIEJ PAŁKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARTŁOMIEJ PAŁKA (CEIDG)
BARTŁOMIEJ PAŁKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA REKLAMOWA NOWOMOWA BARTŁOMIEJ PAŁKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-10-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MIKOŁAJA REJA 7, PL-35-211, RZESZÓW. Główny zakres działalności BARTŁOMIEJ PAŁKA to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji i inne. NIP AGENCJA REKLAMOWA NOWOMOWA BARTŁOMIEJ PAŁKA: 8132997750. REGON AGENCJA REKLAMOWA NOWOMOWA BARTŁOMIEJ PAŁKA: 180365199.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARTŁOMIEJ PAŁKA
Więcej informacji o AGENCJA REKLAMOWA NOWOMOWA BARTŁOMIEJ PAŁKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,