Zarząd firmy Agencja Reklamowa IZANET - ARKADIUSZ GRZĄKA - ARKADIUSZ GRZĄKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ARKADIUSZ GRZĄKA (CEIDG)
ARKADIUSZ GRZĄKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA REKLAMOWA IZANET - ARKADIUSZ GRZĄKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem KARDYNAŁA M.LEDÓCHOWSKIEGO 134, PL-63-400, OSTRÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności ARKADIUSZ GRZĄKA to Działalność portali internetowych (PKD główne: 63.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, artystyczna i literacka działalność twórcza, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. NIP AGENCJA REKLAMOWA IZANET - ARKADIUSZ GRZĄKA: 6221969168. REGON AGENCJA REKLAMOWA IZANET - ARKADIUSZ GRZĄKA: 366634913.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ARKADIUSZ GRZĄKA
Więcej informacji o AGENCJA REKLAMOWA IZANET - ARKADIUSZ GRZĄKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.