Zarząd firmy AGENCJA REKLAMOWA GRAPE SŁAWOMIR JAROSZ-wspólnik spółki cywilnej - Sławomir Jarosz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Sławomir Jarosz (CEIDG)
Sławomir Jarosz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA REKLAMOWA GRAPE SŁAWOMIR JAROSZ-WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GRANICZNA 51, PL-09-407, PŁOCK. Główny zakres działalności Sławomir Jarosz to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, produkcja opakowań z tworzyw sztucznych, naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, wykonywanie instalacji elektrycznych i inne. NIP AGENCJA REKLAMOWA GRAPE SŁAWOMIR JAROSZ-WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 7741001657. REGON AGENCJA REKLAMOWA GRAPE SŁAWOMIR JAROSZ-WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 61026543300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sławomir Jarosz
Więcej informacji o AGENCJA REKLAMOWA GRAPE SŁAWOMIR JAROSZ-WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
ETS dobija przemysł, Nvidia wciąż trzęsie rynkami
Poniedziałkowy PB Brief zaczynamy od mocnych napięć wokół unijnego systemu handlu emisjami, który według szefów największych niemieckich koncernów dobija konkurencyjność Europy.
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 XI 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Na Wall Street coraz głośniej o problematycznych obszarach rynku finansowego
Choć pojawiające się pęknięcia na rynku długu prywatnego nie są postrzegane jako problem systemowy, to bańka AI staje się tematem niemal każdej rozmowy, a inni ostrzegają również przed rynkiem