Zarząd firmy AGENCJA REKLAMOWA ENDURE MAREK ZIELIŃSKI - MAREK ZIELIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK ZIELIŃSKI (CEIDG)
MAREK ZIELIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA REKLAMOWA ENDURE MAREK ZIELIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-09-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JAGODOWA 1, PL-66-446, OSIEDLE POZNAŃSKIE. Główny zakres działalności MAREK ZIELIŃSKI to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność w zakresie programowania, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej i inne. NIP AGENCJA REKLAMOWA ENDURE MAREK ZIELIŃSKI: 5993008273. REGON AGENCJA REKLAMOWA ENDURE MAREK ZIELIŃSKI: 362477345.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK ZIELIŃSKI
Więcej informacji o AGENCJA REKLAMOWA ENDURE MAREK ZIELIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,