Zarząd firmy AGENCJA REKLAMOWA ALEX KACPER ALEKSANDROWICZ - KACPER ALEKSANDROWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KACPER ALEKSANDROWICZ (CEIDG)
KACPER ALEKSANDROWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA REKLAMOWA ALEX KACPER ALEKSANDROWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-10-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GENERAŁA ANDERSA 121, PL-11-200, BARTOSZYCE. Główny zakres działalności KACPER ALEKSANDROWICZ to Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych (PKD główne: 59.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie i inne. NIP AGENCJA REKLAMOWA ALEX KACPER ALEKSANDROWICZ: 7432003026. REGON AGENCJA REKLAMOWA ALEX KACPER ALEKSANDROWICZ: 384569120.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KACPER ALEKSANDROWICZ
Więcej informacji o AGENCJA REKLAMOWA ALEX KACPER ALEKSANDROWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.