Zarząd firmy AGENCJA PROMOCYJNO REKLAMOWA ANGELIKA SAJEWICZ - ANGELIKA SAJEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANGELIKA SAJEWICZ (CEIDG)
ANGELIKA SAJEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA PROMOCYJNO REKLAMOWA ANGELIKA SAJEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-07-25 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. AL. WYZWOLENIA 105A1, PL-71-421, SZCZECIN. Główny zakres działalności ANGELIKA SAJEWICZ to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. NIP AGENCJA PROMOCYJNO REKLAMOWA ANGELIKA SAJEWICZ: 8521211531. REGON AGENCJA PROMOCYJNO REKLAMOWA ANGELIKA SAJEWICZ: 81162151000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANGELIKA SAJEWICZ
Więcej informacji o AGENCJA PROMOCYJNO REKLAMOWA ANGELIKA SAJEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawie 200 mln zł od PFR Ventures popłynie do czterech funduszy VC
PFR Ventures ogłosił cztery nowe fundusze venture capital, które będą inwestować w start-upy na różnych etapach rozwoju. Do młodych spółek trafi 196 mln zł kapitału publicznego i 61,9 mln zł od
Sezon polowań na dywidendy uważam za otwarty. Oto moje typy
Słowo się rzekło, więc czas dostarczyć wyniki. Skoro miesiąc temu wybrałem się na dywidendowe łowy, to teraz wypadałoby dostarczyć jakieś trofea. Sezon polowań na dywidendy uważam zatem za otwarty i
Państwo jako koordynator. Tego trzeba Polsce
Sektor prywatny często potrzebuje tylko lekkiego pchnięcia, by wejść w bardziej ryzykowne przedsięwzięcia.