Zarząd firmy Agencja Promocji i Reklamy Art Models Zbigniew Pakuła - Zbigniew Pakuła, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Zbigniew Pakuła (CEIDG)
Zbigniew Pakuła prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA PROMOCJI I REKLAMY ART MODELS ZBIGNIEW PAKUŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-03-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JÓZEFA ŚLIWIŃSKIEGO 3A20, PL-20-861, LUBLIN. Główny zakres działalności Zbigniew Pakuła to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych i inne. NIP AGENCJA PROMOCJI I REKLAMY ART MODELS ZBIGNIEW PAKUŁA: 7120072431. REGON AGENCJA PROMOCJI I REKLAMY ART MODELS ZBIGNIEW PAKUŁA: 43031063800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Zbigniew Pakuła
Więcej informacji o AGENCJA PROMOCJI I REKLAMY ART MODELS ZBIGNIEW PAKUŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w