Zarząd firmy Agencja Produkcji Telewizyjnej i Reklamowej B i g - A r t - Tomasz Okoń - TOMASZ OKOŃ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ OKOŃ (CEIDG)
TOMASZ OKOŃ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA PRODUKCJI TELEWIZYJNEJ I REKLAMOWEJ B I G - A R T - TOMASZ OKOŃ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem SMORAWIŃSKIEGO 47, PL-21-040, ŚWIDNIK. Główny zakres działalności TOMASZ OKOŃ to Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych (PKD główne: 59.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, działalność twórcza w zakresie sztuk wizualnych, pozostała działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej, działalność agencji reklamowych i inne. NIP AGENCJA PRODUKCJI TELEWIZYJNEJ I REKLAMOWEJ B I G - A R T - TOMASZ OKOŃ: 7131160989. REGON AGENCJA PRODUKCJI TELEWIZYJNEJ I REKLAMOWEJ B I G - A R T - TOMASZ OKOŃ: 430321820.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ OKOŃ
Więcej informacji o AGENCJA PRODUKCJI TELEWIZYJNEJ I REKLAMOWEJ B I G - A R T - TOMASZ OKOŃ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,