Firma AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA LION GRZEGORZ JERZYK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność ochroniarska, gdzie indziej niesklasyfikowana |
Patenty | 3 aktywne patenty Więcej › |
Działalność PKD:
Firma AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA LION GRZEGORZ JERZYK została założona 2001-10-15 i obecnie mieści się przy UL. BRZECHWY 43, PL-63-100, ŚREM. Główna działalność firmy to usługi detektywistyczne i ochroniarskie. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, pośrednictwo w transporcie, pozostała działalność profesjonalna, pozostała indywidualna działalność usługowa, różny zakwaterowanie, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż komputerów i oprogramowania, wspomagające transport. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA LION GRZEGORZ JERZYK (REGON 41143480300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio