Firma Agencja Ochrony Omega C.cieślak, J.cieślak
Adres | UL. POLNA 50, PL-26-200, KOŃSKIE | |
Województwo | świętokrzyskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | omegakonskie.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność ochroniarska, z wyłączeniem obsługi systemów bezpieczeństwa |
Numery rachunków bankowych |
PL33 1240 5006 1111 0011 0173 2890
|
Działalność PKD:
Firma AGENCJA OCHRONY OMEGA C.CIEŚLAK, J.CIEŚLAK została założona 2020-02-14 i obecnie mieści się przy UL. POLNA 50, PL-26-200, KOŃSKIE. Główna działalność firmy to ochrona (bez systemów bezpieczeństwa). Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa i konserwacja maszyn, obsługa systemów bezpieczeństwa, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, sprzątanie obiektów, utrzymanie porządku w budynkach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-03-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Agencja Ochrony Omega C.cieślak, J.cieślak (REGON 38556173400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio