Zarząd firmy AGENCJA MUZYCZNA THE BROTHERS ŁUKASZ ZIELIŃSKI - ŁUKASZ ZIELIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ŁUKASZ ZIELIŃSKI (CEIDG)
ŁUKASZ ZIELIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA MUZYCZNA THE BROTHERS ŁUKASZ ZIELIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-08-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PŁOŃSKA 106, PL-09-210, DROBIN. Główny zakres działalności ŁUKASZ ZIELIŃSKI to Pozostała działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych (PKD główne: 90.20.C). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostałe formy edukacji artystycznej, pozostała działalność wspomagająca działalność twórczą i działalność związaną z wystawianiem przedstawień artystycznych, pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP AGENCJA MUZYCZNA THE BROTHERS ŁUKASZ ZIELIŃSKI: 7742741681. REGON AGENCJA MUZYCZNA THE BROTHERS ŁUKASZ ZIELIŃSKI: 386710610.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ ZIELIŃSKI
Więcej informacji o AGENCJA MUZYCZNA THE BROTHERS ŁUKASZ ZIELIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.