Zarząd firmy AGENCJA MULTIMEDIALNA F-SKI.PL ANETTA FILICZKOWSKA - ANETTA FILICZKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANETTA FILICZKOWSKA (CEIDG)
ANETTA FILICZKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA MULTIMEDIALNA F-SKI.PL ANETTA FILICZKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PODMIEJSKA 34, PL-75-810, KOSZALIN. Główny zakres działalności ANETTA FILICZKOWSKA to Pozostałe drukowanie (PKD główne: 18.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych i inne. NIP AGENCJA MULTIMEDIALNA F-SKI.PL ANETTA FILICZKOWSKA: 6692123488. REGON AGENCJA MULTIMEDIALNA F-SKI.PL ANETTA FILICZKOWSKA: 320967585.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANETTA FILICZKOWSKA
Więcej informacji o AGENCJA MULTIMEDIALNA F-SKI.PL ANETTA FILICZKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,