Zarząd firmy AGENCJA MEDIALNA JOANNA DARGIEWICZ-ROŻEK - Joanna Dargiewicz-Rożek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Joanna Dargiewicz-Rożek (CEIDG)
Joanna Dargiewicz-Rożek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA MEDIALNA JOANNA DARGIEWICZ-ROŻEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-02-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HOŻA 5420, PL-00-682, WARSZAWA. Główny zakres działalności Joanna Dargiewicz-Rożek to Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja (PKD główne: 70.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agencji reklamowych, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach i inne. NIP AGENCJA MEDIALNA JOANNA DARGIEWICZ-ROŻEK: 5422544133. REGON AGENCJA MEDIALNA JOANNA DARGIEWICZ-ROŻEK: 14708349500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Joanna Dargiewicz-Rożek
Więcej informacji o AGENCJA MEDIALNA JOANNA DARGIEWICZ-ROŻEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.