Zarząd firmy AGENCJA MARKETINGOWA LIZARD DARIUSZ JASZCZ - DARIUSZ JASZCZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DARIUSZ JASZCZ (CEIDG)
DARIUSZ JASZCZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA MARKETINGOWA LIZARD DARIUSZ JASZCZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-07-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOLNOŚCI 3111, PL-41-800, ZABRZE. Główny zakres działalności DARIUSZ JASZCZ to Działalność pozostała w zakresie public relations i komunikacji (PKD główne: 73.30.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność w zakresie programowania, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność agencji reklamowych, działalność agentów turystycznych i inne. NIP AGENCJA MARKETINGOWA LIZARD DARIUSZ JASZCZ: 6482647699. REGON AGENCJA MARKETINGOWA LIZARD DARIUSZ JASZCZ: 361869050.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DARIUSZ JASZCZ
Więcej informacji o AGENCJA MARKETINGOWA LIZARD DARIUSZ JASZCZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
GPW znajdzie się pod presją. Analitycy polecają dwa sektory
Krajowy rynek akcji zostanie poddany próbie w najbliższych miesiącach. Eksperci podpowiadają jednak, by zainteresować się dwoma sektorami oraz mniejszymi spółkami.

Wuzetem zastąpi diesle amunicją
Popyt na elementy silników wysokoprężnych utrzyma się jeszcze przed dekadę - uważa warszawski producent precyzyjnych komponentów motoryzacyjnych. Jednak z myślą o bardziej odległej przyszłości buduje

Szef Volvo: nie wszystkie zachodnie marki przetrwają transformację
Dyrektor generalny Volvo Hakan Samuelsson zarysował w wywiadzie dla Bloomberga perspektywy dla branży motoryzacyjnej. Jego zdaniem nie wszystkie zachodnie marki będą w stanie przetrwać zmiany na